Kasetony reklamowe jednostronne z dibondu ze względu na swoją budowę mają pewne ograniczenia techniczne. Jednym z ograniczeń jest maksymalny – możliwy do produkcji – wymiar kasetonu. W tym artykule przedstawimy specyfikację wymiarową oraz ograniczenia wynikające z zastosowanych przy produkcji materiałów.

Lico kasetonu reklamowego składa się z dwóch części:

  • obszar graficzny – obszar, na którym znajduje się wyfrezowana grafika klienta,
  • boki – określają grubość kasetonu.

Szerokość, wysokość

Wymiar kasetonu określamy poprzez jego szerokość i wysokość. Szerokością kasetonu nazywamy wymiar poziomy, zaś wysokością pionowy.

Obszar graficzny kasetonu reklamowego

Na obszarze graficznym kasetonu reklamowego znajduje się wyfrezowana grafika dostarczona przez klienta. Maksymalny wymiar obszaru graficznego wynosi 387x132cm przy standardowym boku 9cm.

Boki kasetonu reklamowego

Boki kasetonu są uzyskiwane poprzez proces zaginania płyty kompozytowej. Dzięki temu lico tworzy jednolitą bryłę. Standardowa wysokość boku wynosi 9cm. Oprócz tego istnieje możliwość produkcji boków o wysokości 7-14cm. Przy zmianie standardowej wysokości boku należy pamiętać o tym, że zmienia się maksymalna wielkość obszaru graficznego.

Duże kasetony reklamowe

W przypadku, gdy klient potrzebuje kaseton o szerokości przekraczającej maksymalną wielkość obszaru graficznego wówczas kaseton będzie zbudowany z kilku modułów. Dla przykładu: kaseton o szerokości 600cm będzie składał się z trzech modułów o różnych szerokościach np. 300cm, 150cm, 150cm. Więcej informacji znajdą Państwo w artykule „Kaseton dibond jednostronny budowa„.

Schemat poglądowy

wymiary-kasetony-reklamowe-jednostronne-dibond