WPŁYW REKLAMY ŚWIETLNEJ DWUSTRONNEJ NA POSTRZEGANIE FIRMY
Kasetony reklamowe frezowane sprawdzają się jako szyldy. Ich ciekawą formą są kasetony dwustronne, które są widoczne zarówno dla przechodniów, jak i przejeżdżających uczestników ruchu drogowego, bez konieczności wpatrywania się w boczne szyby. W znacznym stopniu zwracają uwagę na miejsce siedziby czy też produkt oferowany w danym miejscu.
Dwustronny kaseton z płyty kompozytowej może być uzupełnieniem kasetonu jednostronnego lub też stanowić indywidualną reklamę. Najczęściej umieszczany jest tak, aby mimowolnie rzucał się w oczy, bez konieczności wyszukiwania go na wysokich partiach budynku.
Przy projektowaniu, a następnie instalowaniu dwustronnego kasetonu istotne jest, aby jego gabaryty i umiejscowienie nie przysłaniały innych części reklamy, a także aby nie przeszkadzał w normalnym funkcjonowaniu (np. zbyt niskie zawieszenie przy wejściu po schodach).
Umieszczenie informacji na kasetonie wychodzi naprzeciw klientowi, gdyż jest ona bardzo czytelna i niejako zaprasza do korzystania z reklamowanej marki. Bardzo ważne jest aby frezowane i podświetlane napisy/logo było jednoznaczne, a jednocześnie niezbyt skomplikowane. Zwiększa to możliwości zapamiętania reklamy i skojarzenia jej, a w przyszłości powrotu klienta i skorzystania z usługi. Ponadto płyty kompozytowe charakteryzują się dużą trwałością, dzięki czemu posłużą długi czas.